Svar

H :D om 2. När & varför jag började rida:
hur många gånger i veckan tycker du att man kan hoppa? :) 
Varför har man boots? :D svara gärna i ett inlägg (a) 

Chuck är hiimla fin!

Svar: Asso det är också en fårga från häst till häst, men jag tycker att 1 till 2 ggr i veckan är bra. Och då kan man variera det från att hoppa bana till att hoppa gymnastikhoppning och lydnad.
Bommar räknas inte in i detta. Bommar kan man ha i dressyren också så det får man gärna lägga in också!
Jag har boots på chuck då han innan har trampat sig på ballen. Så mest i förebyggande syfte. Vissa har det för att det är snyggt och vissa har det ju för att hästan kanske går imot med hovarna mot varandra eller brukar trampa på sig själva. Jag tycker även att det är bra att ha boots om man rider med broddar!

Och så TACK :D:D

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Har lagt upp flera filmer på mig och Deddan, både från när vi tävlat och rider hemma men i morgon kommer en ny film upp från när jag hoppar idag :D Jo han är fortfarande väldigt pigg men han har blivit lugnare, inte så stressad längre :) <3

2011-09-21 @ 22:06:56
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0