2. När & varför jag började rida

Jag var nog 7 år tror jag. Jag gick i ettan och kommer ihåg att alla i min klass skulle gå på idrottsskolan. Att man får prova på olika sporter osv. Och jag ville det samtidigt som jag ville börja rida. Och jag fick bara välja en sak. Antingen idrottsskolan eller att rida i en termin. Och efter mycket tänkande valde jag att få rida i en termin. 
Jag vet inte om jag tyckte det var superkul eller så men jag kommer ihåg att jag ville fortsätta efter en termin. Och jag tjatade och tjatade och till slut gav mina försäldrar med sig. Jag skulle få fortsätta ännu en termin och sen bara rullade terminerna på tills det lixom blev en självklarhet.
Från början va det nog mamma som fick mig att rida då hon red som ung och även har börjat nu igen!
Har inget super minne från den tiden :P

Kommentarer
Postat av: elinriggmyr

sv, Tack så mycket ! jaa den får mejj tårögd varje gång !



den heter ''who i'm i to say-hope , verkligen en as bra låt ! :)

2011-09-21 @ 14:58:14
URL: http://hastochponnyryttare.blogg.se/
Postat av: H :D

hur många gånger i veckan tycker du att man kan hoppa? :)

Varför har man boots? :D svara gärna i ett inlägg (a)



Chuck är hiimla fin!

2011-09-21 @ 17:40:17
Postat av: Carolin - BLOPPIS I BLOGGEN!

Sv; Ok, tack :-)

2011-09-21 @ 20:36:16
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0