Uppe hela natten och skriva tal

Åh, jag hatar att skriva tal! 
Jag ÄLSKAR att skriva och få fram MINA åsikter, skulle kunna sitta i timmar och framföra mina åsikter, men nu ska jag skriva det på ett helt annat sätt.. Det ska vara ett tal!
Jag valde att ta något som jag faktiskt vill få fram istället för att skriva om typ andra världskriget som hälften av alla andra i klassen gjort. Men hur fasen ska jag skriva?
Jag har kommit en bra bit på vägen men har minst hälften kvar och känner att det börjar långsamt ta slut på ord. Helst av allt skulle jag vilja improvisera - men det får vi inte.

Jag ska i alla fall prata om "Våga kämpa för dina drömmar". Alltså att man inte hela tiden ska lägga fokus på vad alla andra säger och tycker utan lägga fokus på de målen du vill nå. Ju högre mål ju längre kommer du, right?
Men ska fortsätta skriva och jag lovar att när texten är klar kommer det även upp här på bloggen!

"Mitt mål är att hoppa SM, jag kanske inte kommer hela vägen men jag kommer en bit"
Våga drömma..


ÅÅÅÅHHHHHHH känner att allt jag gör och skriver på bloggen blir SKIT!
SNÄLLAAAAA hjälp mig med tips, vad vill ni se?

Kommentarer
Postat av: Julia

Riktigt bra skrivit!!

2012-05-31 @ 14:16:23
URL: http://juliaochnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0