Träning imorgon!

Imorgon är en bra dag. Vi har ganska kort dag i skolan och den är chill då vi har matte nationella på förmiddagen, alltså chill eftermiddag. Och vi ringde och kollade med Mats om det fanns något återbud så att vi kunde komma och träna, vilket han hade, så det blir träning denna veckan i alla fall.
Jag tränar ju varannan torsdag, men denna veckan var det inställt pga bröllop om jag inte minns fel. Så mamma smsade honom och jag fick tid vid 7 imorgon med storhästarna.

Men jag blev glad att vi kunde få en tid så jag har något att utgå ifrån tills i helgen. Och så ska jag inviga mina stövlar.
Jag hoppas verkligen det går bra, för då vet jag hur jag ska rida i helgen, vill debutera LA! :D

Nej det var bara det jag ville, fortsätt gissa på vem som red chuckelipuck idag! See you.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Emms Hellgren? Sara Carlsson? Emmy Ling? :)

2012-05-15 @ 06:43:00
URL: http://dorwil.blogg.se/
Postat av: Henny - blogg om livet med hästar på nybyggd gård!

SV: Jag bor i Sävsjö, typ mitt i Småland ;)

Ja, det var ju jag som red han ett tag hos Charlotte på Östragårdens ponnystall utanför Värnamo! =)

2012-05-15 @ 13:38:17
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sara Carlsson? :)

2012-05-15 @ 15:23:34
URL: http://macamonkey.blogg.se/
Postat av: Elin

Sara Carlsson?:)

2012-05-16 @ 14:42:04
Postat av: Elin

Sara Carlsson?:)

2012-05-16 @ 15:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0