Till stallet - mot lundegård

Nu ska jag klä på mig, borsta tändera och åka ut till stallet. Hoppas min lille ponny har skött sig ute i hagen imorse. Han har gått själv såklart men vem vet vad han hittar på? 
Så när vi kommer dit ska jag ta in honom och fixa iordning. Har även bestämt att han får åka transporten med broddarna. Jag sätter på honom både bootsen och transportskydden över så känns det säkert. Det tar ändå bara ca 3 minuter med bil från stallet till lundegård. Tror inte vi kommer få på dom på tävlingsplatsen så jag gör det som känns säkrast.
Startar bara en klass idag, sista så efter att jag hoppat min klass åker vi hem igen och sen får jag se vad jag hittar på. Imorgon hoppar jag två klasser så ska försöka titta på alla andra med och på söndag är jag där endast för att vara.

Men nu måste jag gå, uppdaterar från mobilen under dagen!

Kommentarer
Postat av: marina --- montéryttare

skulle ni inte stanna där över natten? tråkigt att ni fick två stopp.. jag var med på ponniacup första året det gick, då var det på lundegård =) mysigt ställe! lycka till imorgon!

2012-05-18 @ 19:52:33
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0