Svar del 3

  • Från Tilda Sjölinder:
    Vilka ponnysar skulle du vilja äga, om du inte räknar med chuck och de du har haft. :) Typ några från varje kat. :D lägg gärna upp bilder på dem
    Svarade på detta i ett annat inlägg, men ångrade mig nu så kan ta lite mer tävlingsponnysar.. A-ponny skulle jag vilja äga Sir Maximilian, en prickig liten a-ponny som jag tror är en av dom bästa i Sverige.

    En b-ponny jag hade velat ha är nog miss money penny. 

    C-ponny är nog fortfarande Winnetou

    D-ponny är lätt Becki, isabella nilssons ponny! TO DIE FOR!


  • Från Emelie:
    Vilka tre saker måste du göra innan du dör. Ex. Hoppa bungyjump?
    1.Träffa Justin Bieber
    2. Tävla SM
    3. Bo i USA


    vad är det första du gör på morgonen?
    Går på toa

    vilken strumpa sätter du på först?
    Ingen aning.. olika skulle jag tro.

    Jordgubb, hallon eller blåbär?
    Haha lite kul frågor från mig xD
    Jordgubb, lätt!

  • Från Inez:
    Finaste tävlingsponnyerna i varje kategori?
    Kolla längre upp, tycker att dom stämmer in rätt bra.

    Vart vill du komma med Chuck just detta år och vad är det stora målet med honom? :)
    Jag vill kvala MSVB - alltså 3 felfria LA
    Det stora målet med honom är MsvA/SM

  • Från Cathrine:
    när köpte du chuck och hur mycket kosta han? :)
    Jag vet att jag skrev att jag skulle svara på allt, men detta är något jag inte får ge ut, och för er som kommer ihåg priset från annonsen så kan jag säga att det inte var det priset.

  • Från Katrin:
    1.Hur många hästar har du haft i ditt liv? Alltså ägts av dina föräldrar. :)?
    2 stycken

    2. Ditt "rimliga" mål inom ridningen, var är du om 10 år?
    Om 10 år vet jag inte ens om jag rider, men om jag gör det vill jag rida häst och tävla så högt som jag har möjligheterna till. Har faktiskt ingen aning..

    3. Tror du man bör ha fler hästar än bara EN häst om man vill bli något stort inom ridningen?
    Jag tror att man behöver rida flera hästar om dagen för att bli riktigt bra. Men du behöver inte äga 3 egna hästar men om man får chansen till att rida 3-4 hästar om dagen så tror jag defenitivt att man blir bättre än den som rider 1 om dagen. Men samtidigt tycker jag inte att man ska ta in för många hästar att rida när man går i skolan, lagom är bäst.

    Din blogg är sjukt bra och din ponny är jätte fin!! :D <3
    Tack, vad glad jag blir! :D

  • Från Rebecka:
    Funderar du på att sälja Chuck (i framtiden) I så fall varför???
    Ja det gör jag. Jag tänker tävla ponny in till sista dagen sen kommer jag sälja honom. Jag vill inte slösa bort en enda dag av min ponnytid så året jag fyller 18 ska jag ta vara på. Sen i slutet på det året kommer jag att lägga ut honom på annons men han kommer inte säljas förens mina sista tävlingar är gjorda.
    Jag tycker inte att han ska stanna hos mig för alltid, han är en ponny för de högsta klasserna. Och eftersom han endast är 8 år så har han mycket kvar att ge. Helst av allt vill jag sälja honom till en ganska ung person som kan komma ut och tävla honom internationellt eftersom jag själv inte kan det.

  • Från Julia Lundgren:
    Bästa "småbloggaren"? ;D (A)(A) haha ;)
    Hmm.. eftersom jag aldrig sett dig som en "liten" bloggare, jag har typ alltid trott att du varit lika stor som typ linn strelin osv så skulle jag inte kunna säga dig. Men Julia Lundgren och Melinda Eriksson gillar jag riktigt mycket.

    Mål med Chuck för i år och nästa år? :)
    I år är det att kvala MsvB och nästa år är att starta MsvA

  • Från Agnes:
    Vilket är ditt bästa minne med Chuck?
    Hmm.. Provridningen och jag hoppade hela 130cm. Eller typ dressyrvinsten? Äh alla minnen är BÄST!

    Hur långt vill du komma med Chuck?
    SM

    Vilken färg tycker du att Chuck passar bäst i?
    Han är grymt fin i rött, jag älskar rött! Men annars typ klarblå, ska skaffa mig ett klarblått schabrak ^^

    Hur kom du på att du ville börja blogga?
    Ingen aning, kommer lixom inte ihåg, men antar att det var för att alla andra gjorde det?

  • Från Anonym:
    Hur lång är du och vad är Chuck i mkh? :)
    Jag är 166,5cm och Chuck är 148cm

  • Från Anonym:
    Hur mycket lägger du ner på hästprylar varje månad?
    Det är helt olika, jag får 600 kr i månadspeng varav 200 går till mobilen. Vissa månader är alla pengar kvar och vissa månader är jag pank så i genomsnitt är det väll 300 kr ungefär. Men alltså jag sparar gärna länge till något lite större, men om man delar upp det på alla månader så blir det ungefär 300 kr.

    Hur mycket lägger du ner på vanliga kläder?
    Inget, ca 300kr per år. Mamma och Pappa betalar mina kläder.

    Hur har du fått så många läsare?
    Jag vet faktiskt inte, jag har hela tiden tänkt på att hålla bra uppdatering, varierad design. Och så fort någon skriver någon kommentar till mig så kommenterar jag tillbaka, byter bildlänkar osv. Jag har ofta kommenterat andra bloggar.. ja ni får testa er fram! :)

  • Från Andrea:
    Vad för personer tycker du att de finns i hästvärlden? Alltså bitchiga, snobbiga?
    Jag tycker att det är väldigt varierat, många är trevliga, medans det såklart finns de som är snobbiga och bitchiga. Jag har dock aldrig träffat någon som är riktigt bitchig.. tur det.

    Hur fick du Chuck?
    Förstår inte riktigt frågan, men vi provred honom två gånger och besiktade sen köpte vi honom. Körde halva vägen var, förra ägarna körde 4 timmar och vi 4 timmar.

    Hur långt/högt satsar du? :)
    SM med Chuck

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Haha, det hade nog inte gått så bra för någon av oss att strutta runt i typ stringblöja och försöka brottas XD

2012-05-15 @ 07:28:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: melinda eriksson

aaaw puss på dig.

haha bästa frågan:

"Din blogg är sjukt bra och din ponny är jätte fin!! :D <3"

2012-05-15 @ 10:22:57
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/
Postat av: carin sundh

Skulle du vilja göra länkbyte med mig, eller alltså, bild? Vet att jag inte har så många läsare men.. ändå? HEH. ♥

2012-05-15 @ 14:51:33
URL: http://carinsundh.blogg.se/
Postat av: carin sundh

SV: Okej, tack ändån! :D

2012-05-15 @ 15:09:56
URL: http://carinsundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0