Samarbete

Ska berätta nu lite snabbt vad samarbetet går ut på som jag skrev om tidigare. 
Jag har ett såkallat "samarbete" med Horsemeup.se via Ad Record.

Det innebär att jag kommer länka olika produkter ifrån Horse me up som jag kanske tycker är snygga, som jag har eller skulle vilja ha. Om jag bara skriver om en produkt kommer jag att länka till deras hemsida så länge produkten finns där. Eller om jag bara vill länka till just deras hemsida.
Och för varje person som köper något på deras webshop via min länk så får jag en del av pengarna från det köpet.

Och efterhand som vi kommer längre kommer även saker åt er att lottas ut här på bloggen!


Det är vad ni får veta om samarbetet. Hope u like it. Så om ni ska köpa något från horsemeup.se GLÖM INTE att klicka er in VIA MIN länk!! Vilket jag hoppas ni gör, dom har br aoch mycket saker, kolla in deras hemsida.
Det kommer alltid finnas länkar på min blogg!

Ju mer ni köper via mina länkar, ju fler bloggtävlingar blir det!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad spännande! :D

2012-05-12 @ 21:13:54
URL: http://macamonkey.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

Det där fick jag också mejl om för ett tag sedan! :)

2012-05-12 @ 23:28:54
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Anonym

Det går ju inte att gå in på hemsidan?

2012-05-13 @ 09:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0