Om några månader?

Om det går som tänkt så kommer jag ha ett par mountain horse supreme high rider snart, hoppas jag! Och då har jag i princip min drömoutift klar - ända som saknas då är en gpa hjälm och ett dyon the differens träns.. 
DRÖM vidare säger jag bara..

Här är min drömoutfit inom dom RIMLIGA gränserna, finns så mycket annat snyggt men om jag ska se på det jag kan lägga pengar på.
Kommer ända troligtvis sluta rida eller bara rida ibland när jag blir 18 och måste sälja Chuck, och då känns det väldigt onödigt att lägga ännu mer pengar på ännu mer utrustning. Men detta är i alla fall så jag hoppas att jag kan se ut snart!
Även ridbyxorna vill jag ha, och hoppas på att jag kan köpa dom snart.
Alltså det som är med är GPA hjälm(i mitt fall min CO ayr8), röd GPA kavaj och en svart racesafe(alternativt min blåa HL väst), vita JW ridbyxor och mitt bling bling skärp ifrån hööks och till det Mountain Horse Supreme high rider.
Till hästen ska det vara mina svarta veredus skydd runt om, gärna ett par marinblåa boots från PC eller hööks som matchar schabraket som ska vara ett Anna Scarpati i marin med röda och vita/silvriga detaljer. Min vanliga förbygel/martingal och dyon the differens tränset i svart och så knoppar.

Där har ni min rimliga dröm outfit, kanske ser jag ut såhär om ett år.. Vad är eran dröm outfit? :D TELL ME

Kommentarer
Postat av: tanja

åh har både hjälmen och stövlarna, mina bästa köp tror jag!

2012-05-29 @ 15:47:32
URL: http://rocketeer.devote.se
Postat av: Johanna

Vad hände med veredus-stövlarna? Hängde inte riktigt med i svängarna där tror jag... :)

2012-05-29 @ 16:16:05
Postat av: marina --- montéryttare

undrar samma som ovan.. köpte du inte nyss ett par stövlar?? =S

2012-05-29 @ 19:44:48
URL: http://marinasmonte.blogg.se/
Postat av: Amanda

Synd att han inte kan ha full, då hade du kunnat köpa mitt the difference haha :( ;)

2012-05-30 @ 00:34:15
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0