Någon som har erfarenhet?

Mycket om broddning nu känner jag.. haha.
Men lättast är ju att sätta i någonting i hålen emellan dagarna nu när vi är borta och bra att ha annars också.
Gummiplupparna vi köpte har jag mest tänkt ha till tävlingsplatsen från stallet i transporten då det känns dom att dom åker ut annars. Men om jag får ut stenen idag så vill jag sätta i någonting undertiden som kan sitta längre.

Och då undrar jag är det någon av er som har erfarenthet av dessa? Funkar dom bra? Jag är mest rädd för att det fastnad något i dom.. men det kanske är värt att testa?

Kommentarer
Postat av: melinda eriksson

vi körde med bomull i hålen hos Amanda, rulla ihop en rejäl boll och peta in den med en söm och sen tar du sömmen och petar ut det med igen, funkar asbra ;D

2012-05-17 @ 12:34:43
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

sv: jag skulle nog inte gjort det pga att det hade blivit snett, så dom kan vricka sig eller trampa snett :/ jag hade nog kört på bara frambrodd, och jämnt efter hur banan är :)

2012-05-17 @ 12:40:22
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: alice

dom är SUPER BRA KÖP DOM! haha om det fastnar något i hålet så är det bara att pilla bort med en söm :)

2012-05-17 @ 15:09:28
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sätt annars i bomull :) det är både lätt att få bort och det sitter bra! :)

2012-05-17 @ 18:47:32
URL: http://ebbaeliassonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEJ! inte sånna , hade sånna på min... vi fick inte ut dom inte ens vår hovslagare så bara att sko om!

2012-05-17 @ 18:55:09
Postat av: Therese Jensen

Jag brurkar använda bomull och tycker det fungerar super. Det är bara de att man måste lära sig ungefär hur mycket bomull man ska ha i för blir det för mycket åker det ut och blir det för lite åker det också ut. Så det är något man lär sig :)

2012-05-17 @ 19:16:32
Postat av: amanda

Använd bomull i stället precis som de över har sagt, men doppa bomullen i lite hovfett så är det både lättare att trycka i bomullen och ta ut den.

2012-05-17 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0