Hjärnan sover

Halllooo guys.
Tänkte dra sista inlägget innan vi åker. Har precis käkat klart min frukost så har inte hunnit vakna riktigt än.. Jag kan gå, stå sitta och prata, men känns faktiskt som att hjärnan fortfarande sover.
Gick och la mig ungefär vid 02.45 och klockan stod på 05.20 så ni kan ju kanske förstå att jag ör trött.

Jag ska bara berätta lite kort om hur det ser ut nu. Mamma rider Chuck idag, jag är lika nervös som om jag skulle tävla OS typ, okej inte riktigt men nästan. Inte för att mamma inte kan rida utanför att om C gör något har hon kanske inte samma reaktionsförmåga som jag har. Men det löser sig får vi hoppas. 
På lördag får han vila och på söndag rider jag förhoppningsvis om jag hinner. 

Bloggningen då.. Jag har förberett några vääldigt simpla inlägg, inte mycket text alls, som kommer upp under dagarna. Utöver det kommer jag nog mobilblogga något också, men någon vanlig bloggning behöver ni inte räkna med. 
Jag har med min dator, men som filmmaterial, inte bloggmaterial. Så även om det finns internet så kommer jag inte blogga.
Hoppas ni förstår, ni får ha det bäst så ses vi efter helgen!

bild i repris

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej.

Tänkte kolla med din om dina Soft Up stigbyglar. Jag funderar på att köpa ett par, och när jag kollat runt lite så verkar folk väldigt nöjda med dom.

Vad tycker du om dom? Får man bra grepp med dom och så?

Dom kostar ju liksom en hel del, men dom verkar kanske värda det, eller?!



Btw, kanske får komma och hälsa på dig och Chucken nästa gång jag är Kalmar city? :)

2012-05-11 @ 07:41:56
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Kan du inte använda din iphone som internet? :)

2012-05-11 @ 10:26:13
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0