Hej och förlåt

Nu har jag vaknat och ätit frukost och fick en liten stund över till bloggen. Igår var jag ute och gick med min kompis och jag var ensam hemma så hon stannade en stund, kollade på TV och åt glass. Sen gick hon hem igen och då var klockan så mycket att jag kände inte för att blogga. Istället fick jag ett samtal från mina vänner som frågade om dom fick gästblogga och ibland kan man inte säga nej ;)
Johan fick äran att skriva några rader som jag sedan la upp.. Go ju! Jag sa att den inte var känd, men han hade nog sett bilden som Emma La upp i min logg på fb..


Ah jag är i alla fall ledsen över att jag inte uppdaterat som jag ska, för statistiken har ju legat på elit nu, helt galet vad bra ni är! Ska skriva om gårdagens ridpass snart, sen ska jag städa rummet som ser ut som andra världskriget och sen ska jag åka till stallet och rida Chuckisen. Om han inte är alltför blöt.. han har inget täcka på sig och det regnar :(

Hoppas ni förlåter mig för uppdateringen? ;) Puss
(glöm inte följa mig på instagram, då missar ni INGENTING)



Kommentarer
Postat av: Elli

Sv: jacson :)

2012-05-26 @ 11:53:27
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

sv: det lutar mest åt 3:an! :D den är mest stilren! lite "finare" på något vis ;D

2012-05-26 @ 12:09:21
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0