En på miljonen

Jag ligger i sängen och är sjukt trött, skulle kunna somna ståendes men bara måste säga en sak först. Jag vet att bloggen varit otroligt rörig på sista tiden och detta är inte speciellt välplanerat det heller. Men detta är något jag vill att ALLA ska veta. Dessutom skriver jag på min iPhone vilket gör att det tar ännu längre tid..
Jag har vänner i skolan som jag älskar, jag har vänner i stallet som jag älskar och jag har vänner på fritiden som jag älskar. Men det finns en person, en fucking person på hela jordklotet som har det där extra. Jag slår vad om att personen redan vet om att det är den genom att bara läst det här över. Denna personen är helt galet underbar, det bästa som någonsin hänt mig, min bästa vän, min andra halva, mitt liv, mina andetag, mina steg.
Denna personen har förändrat mig till något riktigt bra och det finns inget, verkligen INGET med henne som är negativt. Vi ser direkt när någon mår dåligt, hon känner mig utan och innan och jag känner henne lika bra. Vi behöver inga ord för vi förstår varandra ändån. Det är ingenting jag bara säger för att det ska låta bra, det är verkligen något "magiskt" mellan oss. Som systrar från helt olika familjer, ja det är nästan läskigt ibland hur bra hon faktiskt känner mig! Förut träffades vi varje dag, även om vi låg i influensa, vi var oskiljaktiga. Idag träffa vi nästan aldrig, vi pratar nästan aldrig heller men ändå så vet hon när hon ska ringa eller smsa och fråga hur det är, hon VET direkt när jag mår dåligt! Samma sak om jag skulle låta sur behöver hon aldrig fundera över det för hon vet att jag älskar henne och tvärtom.
Det finns så otroligt mycket att skriva om henne, ville bara säga tack Gud för att du gav mig chansen att lära känna den underbara person! Jag älskar dig HJÄRTAT, över allt annat på hela jordklotet, lika (mer än) mycket som jag älskar svampbob! ;) It's ment to be you and me!

Majja Holgersson Bergdahl - du är underbar och jag älskar dig, fasst det visste du nog redan! Och glöm inte bort det, för du är underbar! ❤

(har inga bilder på mobilen.. därav en annan bild, besök hennes blogg btw- http://batmanbergdahl.blogg.se/)


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: vet inte om det var precis denna jag skickade, men här är en sida med måttabell iallafall :)



http://www.dogwoodlondon.co.uk/veredus-guarnieri-riding-boot.html

2012-05-27 @ 19:55:04
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: felicia - fotokobran

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html

2012-05-27 @ 20:31:33
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Malou Kastman

sv: Precis! det är nästan lite skönt på ett sätt, innan har det slutgiltliga målet alltid varit att kvala och starta MsvB, det är ju uppnått nu. Känns lite skönt att ha något som man kan jobba vidare ändå nu när man står "mållös!. Allt är ju somsagt svårt innan det är lätt. ;) Ja vi hoppas det! :D Dock är det på fredag och den helgen är det Ridsport PonnyCup så banorna lär inte vara lätta.. tur att hon nästan alltid har gått bra på deras utebana, den är grym! så vi hoppas på det bästa! :D

2012-05-27 @ 22:02:50
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: majja

Men gud, blir ju helt tårögd finaste du! :')



Jag älskar dig så oerhört mycket och jag saknar att ses och prata så mycket men jag vet fortfarande att du alltid finns där och att de alltid kommer vara vi hur länge vi än är ifrån varandra. Du kommer alltid vara mitt hjärta och du är liksom den som fått mig att orka med allt utan att du ens märker det själv. Du är bäst och jag älskar dig något enormt mycket <3

2012-05-27 @ 23:37:36
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0