Chuck igår och idag

Igår gick han ett pass i paddocken, inget stenhårt, men ändå endel jobb. Skrittade först fram på slingan ca 10 minuter sedan tog jag 30 minuters trimm i paddocken. Började bara att trava fram lite smått, sen ganska snabbt efter tog jag galoppen, jobbade honom i den tills han slappnade av. Sen la jag allt fokus på traven, han blir mycket bättre i traven efter att jag galopperat, dock blev han lite stark.
Flyttade mycket och försökte rida så mycket olika vägar och böjda linjer som möjligt.
Dom sista 15 minuterna var han jättefin, så kan leva på det ett tag.
Idag får han vila.


Kommentarer
Postat av: emmahellgrenn

sv: på riktigt?:D



Jaa, absolut får jag en stor bildlänk i din meny då som det står, min personliga fotograf då?:D hahaha

Låter bra (Y) hih



Näe men har inte tänkt ta betalt, jag orkar inte stå en heldag på tävling och fota alla människor. Tar typ bara kort på de jag känner & har på facebook och vet vilka det är. Men tänkte göra en hhemsida att lägga upp alla bilder på så slipper man skicka och hålla på ju, och det blir typ as mycket bättre kvalite :D

2012-05-08 @ 18:34:06
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Clara

Hej! Bilderna kommer upp idag på hemsidan och dem övriga som jag inte ska sälja lägger jag upp på facebook så får du dem därifrån! :)

2012-05-08 @ 18:35:51
URL: http://krash.blogg.se/
Postat av: emmahellgrenn

sv: åhh :'D



Awessome, måste bara hitta någon bra hemsida först, men det blir väl typ bra kvalite på picassa. jaaa :D

försten du kan ju få vara i min tomma meny, vill du?:D<3

2012-05-08 @ 18:42:16
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Okej, tack så mycket! :)

2012-05-08 @ 18:42:36
Postat av: emmahellgrenn

sv: jo jag vill :D

har du någon bildlänk?<3

2012-05-08 @ 18:53:00
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: Emmis

Sööööt vovve det dära! Och sööööt heest i bakrunden! :D

2012-05-08 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0