Chuck - dagens ridpass

Tjilevippen! (roligt ord)

Är ganksa stressad så blir ett snabbt inlägg, hade honom på lektionen ikväll. I början var han mest pigg, böjde lite på nacken och sprang på, men i mitten och mot slutet blev han riktigt fin. Trampade på bättre och bättre med bakbenen.
Galoppen var to die for idag. Hade lätt fått typ en 8 eller nått om det var dressyrtävling, wow! (hej jag skryter inte alls)
Mer hinner jag inte ta nu, är ledsen om bloggen kommer sist idag men har en uppgift som ska vara inlämnad på fredag så ska skriva lite på den, den är i och för sig nästan klar men vill finslipa lite.

Så länge tycker jag verkligen ni ska kika in denna bloggen, det är en läsare så kanske det är just du? ;)


Kommentarer
Postat av: cathrine

OMG TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK JAG HAR 60 NYA BESÖKARE OCH JAG FICK TYP DAMP RYCK NÄR JAG SÅG ATT DU LÄNKA MIG, OCH DU ÄR LIKSOM MIN FÖREBILD HEERRREE VILKEN KÄNSLA!!!! DUUUU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!

2012-05-03 @ 19:14:40
URL: http://cattenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0