Avslöjar hemlighet

Ja vem va det nu som var här och red Chuck? Det vet ni nog redan då ca 30 av alla kommentarer var rätt.
Det var alltså Johanna som var och red honom, men varför?
Jo jag ska ju till Malta i sommar en vecka och kräsen som jag är finns det inte många som jag låter rida min bäbis. Finns 2 tjejer i stallet som jag skulle låta rida honom men så kom vi på idén att låta Johanna ta hand om honom vilket hon ville!

Så hon ska alltså rida honom när jag är på Malta och kommer troligtvis hit en gång till innan så hon har koll på allt. Alltså, vill ni veta hur det är med honom när jag är på Malta får ni kolla in på hennes blogg. Om hon väljer att skriva något om det, det är vi se.


Kommentarer
Postat av: ……

Sara ?

2012-05-24 @ 17:47:57
Postat av: Sara Carlsson

Ska han stå hos oss då eller flyttar han till henne ? :)

2012-05-24 @ 23:36:59
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0