Utvärdering soft up

Tänkte ta och utvärdera mina soft up stigbyglar när jag ändå inte har några andra ideér.
Jag tycker det finns några plus med dom, och några minus.
Det positiva är att dom är sjukt snygga, dom blir inte kalla på vintern och man får bra grepp.
Minusen är att jag tror inte säkerheten är speciellt bra, det är säkerhetsstigbyglar men jag tror inte det är så stor chans att den skulle funka när det väl gäller.

Men i helhet är jag sådär nöjd över mitt köp. Dock tycker jag faktiskt inte dom är värda sitt pris, jag trodde man skulle märka störra skillnad på dom och på mina andra men helt ärligt. Jag känner INGEN skillnad alls, förutom att dom inte blir så kalla. Tyvärr måste jag erkänna det men hade hoppats på något mer än detta. Tur att dom är så snygga då. Annars hade jag inte haft kvar dom!



Någon av er som har ett par soft up? Vad tycker ni om dom? 
Eller någon som har ett par stigbyglar ni verkligen gillar?

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Om du tröttnar på dom så kan jag köpa dom ^^

2012-03-16 @ 21:31:42
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Liza

har också ett par soft up och de var inte riktigt så "magiska" som jag hade tänkt mig. gillar dem verkligen och jag får inte så ont i mina fötter och knän som i många andra stigbyglar. men jag håller med, inte riktigt värda så mycket pengar egentligen ! tur att de är snygga i alla fall (:

2012-03-16 @ 22:18:55
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: Becka

Hur mkt kostar dom? Och var kan man hitta dom? :D

2012-03-17 @ 13:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0