UNDERBART VÄDER!

Solen skiner och det är hela 14 grader ute!! Och helt vindstilla på det, kan det bli bättre? NEJ!
Funderade lite på att sticka med mina buddys hem till dom men dom tog bussen och jag cyklade så blev inte av. Men istället ska jag skynda mig att byta om och dra ut till stallet. Hoppning står på schemat, ska hoppa samma grej som igår som jag skrev tidigare. Alltså mest för att kolla av om han fattade och att jag kanske inte behöver sitta och ta tillbaka hela tiden. Kolla av om han fattar själv lixom.

Sen stannar jag hela kvällen, Anna kommer ikväll och ska kolla om vi behöver värma om sadeln nu när han lagt på sig, vilket jag tror att vi behöver!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska också hoppa idag :D

2012-03-12 @ 14:38:29
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0