Tvärtom!

Snodde iden från Elins blogg. Eller många andra har ju också gjort det men blev så inspirerad nu så kör på det jag med.

Hur Chuck skulle vara som människa?
Han skulle nog vara ganska mycket, haha ni förstår snart. Han skulle vara supersnygg(eftersom han är snygg, haha) och lite utav ett rikemansbarn typ. Han skulle alltid ha det nyaste på sig och alltid vara den som alla vet om. Samtidigt skulle han vara en sjukt snäll och go kille, dock skulle han INTE göra ett skit åt skolan eller något arbete. Mer lägga sin tid på typ fotboll eller något, träna och träffa kompisar. Jag tror han skulle vara ute/hos kompisar hela tiden. Hmm.. ja typ så!
Kankse som Chuck i Chuck? Haha nej tror jag inte men bilden passade bra så tog den ^^


Hur jag skulle vara som häst?
Haha, denna var lätt! Om jag fick välja en häst så skulle jag lätt vara typ Zantus. Men nu vet inte så många vilka det är så ska förklara ungefär. Skulle inte vara den piggaste hästen i stallet precis och skulle gärna ligga och sova 24/7. Sova när jag äter, sova ute i hagen och sova när jag inte gör något annat. I själva ridningen skulle jag nog inte vara så seg, inte pigg heller men något därimellan. Och så skulle jag vara en dressyrhäst med superduperbra gång. Skulle vara för lat för att hoppa.. haha. Men möjligtvis något för fälttävlan, men annars mest dressyr!

bild från google ↑

Haha, hur skulle du vara som häst, eller din häst vara som människa? :) Jag vill veta!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Kortfattat.

Min häst skulle vara en energisk men neutral kille som bryr sig mycket om plugget.

Jag skulle nog vara en pigg hopphäst på hög nivå då jag älskar att springa och hoppa :3 eller asso jag är väldigt nätt av mig :)

2012-03-08 @ 10:48:46
URL: http://wilmablockk.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skulle nog vara typ C-ponny, och bo hos någon som tävlade mig i både hoppning, dressyr och fälttävlan, men inte typ på MSV-nivå utan lite lägre. Jag skulle inte vara superpigg, men inte seg heller, lite lat kanske men piggna till med tiden, hehe...

XD

2012-03-08 @ 17:06:40
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Liza

min d-ponny skulle vara en riktig bitch, en sån som snackar skit om folk och väljer sina vänner väl. älskar sina få nära vänner och hatar alla andra typ, haha^^ lat och skulle tvinga andra att göra allt åt henne, verkligen köra med folk. en riktig diva !



min shettis skulle vara en blyg liten kille som vill alla väl. vill vara vän med alla och blir lätt en sån som tex bitchen här över kan köra med x) men sånt som han verkligen kan skulle han gärna briljera lite och visa sig tuff. han skulle vara överambitiös i skolan och verkligen engagera sig i allt han höll på med !



typ så tror jag ^^ väldigt olika hästar jag har !

2012-03-08 @ 19:57:39
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: majja

Poppe hade varit dett litet nerv-vrak som blev oerhört frustrerad när allt inte gick som han ville. Han skulle vara sjukt överambitiös i skolan och lägga MYCKET tid på det. Han skulle vilja vara alla till lags samtidigt som han hade varit så oerhört nervös när nya saker han inte förstår händer. Han hade nog haft aspergers och varit OTROLIGT lik Simon i I rymden finns inga känslor. Alltså hatat all närhet, saker som han inte är van vid och sånt.



Typ otroligt komplicerad kille men självklart söt som tusan! :D

2012-03-08 @ 22:41:29
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0