Skola imorgon, wehoo!

Haha eller inte. Men känner att jag inte kommer bli mycket bättre än såhär, så ska i alla fall testa att dra till skolan imorgon och se om jag orkar. Går ändå bara till 20 över 2 så inte så farligt. Dessutom HATAR jag att ligga efter, så lika bra att dra sig dit, istället för att plugga massor hemma senare. Och så är det ju så att orkar man gå till skolan, då orkar man rida, eller hur?
Så imorgon ska jag även rida ett helt pass, får helt enkelt skita i hur trött jag blir. "I don't stop when I'm tired, I stop when I'm done."
Så nu ska jag hoppa in i duschen och duscha bort min förkylning, sen ska jag sova så jag kommer upp imorgon också!

SEN måste jag ju säga att på söndag ska han löshoppas. Det finns ingen mening till varför utan jag bara kände för det. Se lite vad han går för osv.. ;)
Nej men okej, på söndag åker vi ut till Pia och hoppar i hennes ridhus då vi inte får göra det i vårat. Filmkameran & den vanliga kameran kommer vara laddade! Haha..


Kommentarer
Postat av: julia

Måste bara säga att chuck är sjukt charmig! Så jävla cool häst!

2012-03-09 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0