Mormor kom förbi!

Min mormor kom föbi nyss med en födelsedagspresent till mig. Så vi satt och fikade och snackade ett tag och sen gick hon hem. Men nu när jag fått några presenter tänker jag lägga upp dom här på bloggen!
Kalas för Farmor och några andra släktingar har vi oftast i april gemensamt med mina bröder.




Sminket fick jag av mina bröder, magplattan av mormor & morfar och stigbyglarna av mami & papi. Sen plus pannbandet och 200 kr. Stigbyglarna ska jag byta mot dom svarta. Så det gör jag så fort jag har tid!

Kommentarer
Postat av: Julie

Magplattan är awesome! Har en sån som jag använder hela tiden (istället för sadelgjord då trycket blir jämnare) och jag är MER än nöjd! :)

2012-03-21 @ 21:32:50
URL: http://hastfjollor.blogg.se/
Postat av: Henny - blogg om livet med hästar på nybyggd gård!

SV: Varsågod ;) så lite så!

2012-03-21 @ 22:00:14
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0