Ledig!

Har studiedag idag så sov till typ 9, riktigt behövligt måste jag säga. Har dessutom inget inplanerat idag så blir mest chill. Eller vi är några som ska till stallet och bara chilla och kolla film så inget speciellt direkt.
Jag ska bara byta om och borsta tänderna sen sätter jag mig på cykeln och cyklar till stallet, kommer inte hem förens ikväll heller.

Ska träna för mats vid 6 så kommer hem efter det runt 8 någon gång! Ska bli kul att se hur ha funkar i grupp tillsammans med dom andra. Ja osv osv, skulle kunna sitta här och babbla om ingenting hur länge som helst, men väljer att avsluta nu, tur för er! Vi ses ikväll i alla fall!
image description

Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: Håller med dig också :D Men du har ju iallfall en bra färg på häst, min vanliga tråk-bruna hade ju inte passat bra i någon av färgerna :(

2012-03-22 @ 11:41:54
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0