Godmorgon!

Nu ska jag ta tag i bloggen igen! Vilket kommer funka lite sisådär eftersom att jag ska till Moa ikväll och sova över där då vi ska fira henne! Ska bli mysigt, bara några tjejer från stallet! Men i alla fall, nu sitter jag i soffan som jag sovit i inatt, har sovit i vardagsrummet då 3 tjejer sovit över och vi får inte plats i mitt rum. Men men, kvällen avslutades med tittande på titanic och efter ca 30 minuter eller mindre så somnade alla 3 förutom jag.. Så jag kollade klart och den var klar vid halv 6(!!!).. Men den är så fruktansvärt bra så kunde inte sluta kolla när jag väl börjat. Så jag la mig sist och nu är jag vaken först, haha!

Hoppas i alla fall att dom vaknar snart så vi kan käka frukost och fixa iordning för sen ska jag ut till Annas hästsop och byta mina stigbyglar. Fick ju dom silvriga men ville ha dom svarta, dom svarta har Anna inte haft innan men hon fick in dom nu i veckan så mamma sa att jag kunde byta dom vilket jag såklart ville. Så ja vi ska ut och byta dom.

Sen ska jag till stallet och rida, ska rida ett dressyrpass idag så hoppas även han är med på det. Sen efter det blir det ju Moa då.

Så snart måste dom vaaaknaa!! Så länge ska jag kolla lite bloggar osv.

JO BTW!! Vill ni ha film från träningen så får ni ta och slänga in lite kommentarer här under! ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Varför vill du ha dem svarta istället? Är det bara för att du tycker dem är snyggare eller är det något speciellt? :D

2012-03-24 @ 09:38:06
URL: http://rebeckamanda.blogg.se/
Postat av: Ellen och Mikaela

vi vill se film! ;)

2012-03-24 @ 09:39:03
URL: http://fotografiaa.blogg.se/
Postat av: Becka

Film :D

2012-03-24 @ 10:34:24
Postat av: Stina

jaa, jag vill se film! :D

2012-03-24 @ 11:11:25
Postat av: emely

film!;)

2012-03-24 @ 16:27:26
URL: http://ponnydynamit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0