Godmorgon bloggen!

Hej och godmorgon!

Idag är den jobbigaset dagen i veckan så därför tog jag mig lite tid att slänga in ett inlägg på bloggen såhär på morgonkvisten. (det är trots allt JBs födelsedag)

Tänkte säga lite kort att jag går i skolan till kl 4 och efter det ska jag hinna rida osv, skulle VERKLIGEN vilja ha hästen här hemma på gården tillsammans med några andra hästar typ, hade haft sååå mycket tid över till annat. Nu är man där typ 2 timmar extra för att bara snacka skit med andra. SÅ onödigt, hade fått så mycket bra annat gjort om jag hade honom hemma. Men i alla fall det är så dagen ser ut, skola och stallet för sen rinner tiden iväg och blir sovdags.

Förövrigt ska vi även laga köttfärspaj eller nått på hemkunskapen som är första lektionen.. sådär underbart. HAHA, hade varit perfekt typ sista lektionen, nu har man ju precis käkat frukost.

Men skolan väntar och jag måste fixa mig innan, ska ta vara på dagen och göra det bästa av den, INGA sura miner på min pojkväns dag!

Bjuder på en SJUUUKT gammal bild på mig och en på justin ;)

Kommentarer
Postat av: MAJA TURESSON

sv: haha ja de gör dom :D

2012-03-01 @ 08:01:00
URL: http://mturesson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jag får väl lita på dig och prova då! :D

2012-03-01 @ 14:51:51
URL: http://mandies.blogg.se/
Postat av: Almis

Jätte fin blogg har du alltså! :D

2012-03-01 @ 17:08:26
URL: http://allroundhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0