Dagen då grisar kan flyga..

..skulle jag börja på karate eftersom jag måste lära mig självförsvar när jag går hem efter skolan. Eftersom jag kommit på att använda mobil är helt totalonödigt så jag kör istället på karate, datorn kommer också vara helt ute ur mitt liv, kommer lägga min tid på att lära mig mer om ormar och spindlar istället för att lägga tiden på att blogga osv. Jag kommer ge bort Chuck till en hästhandlare och låta honom sälja vidare honom vart han vill, kanske lösdrift?

Jag kommer tycka att ridning är bland det töntigaste som finns och fundera varje dag över varför jag ens hållt på med hästar en gång i tiden. Sälja alla mina saker för billiga pengar och lägga dom nya pengarna på läroböcker och akvarium om och till mina ormar & grodor.

Kommer bo hemma tills jag blir 40 år och städa mitt rum varje dag. Ut och springa 3 gånger om dagen och träna karate mot olika träd, aldrig äta godis osv. Utöver detta kommer jag umgås lite med min bästa vän som också älskar grodor.

ELLER så skulle jag aldrig låta en gris lära sig att flyga, låter bättre va? ;)

Kommentarer
Postat av: Stina Björklund

Haha trodde först tjejen i rosa kjol var du, men du är den i blått va? Gud vad ni är lika!

2012-04-01 @ 03:52:11
URL: http://sstinabjorklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0