Chuck igår och idag

Igår tränade jag ju för mats, gick helt okej! Han var inte riktigt med på noterna, ville helst hoppa högt och snabbt vilket inte gick eftersom att vi hade ganksa mycket lydnad och mycket snäva svängar. I alla fall, kunde gått sämre så är helt okej nöjd. Hinner inte skriva mer.

Idag gick han ett lugnt pass lite blandat i skogen och paddocken, både för att han gick hårt igår och för att jag inte hade mycket tid.

Nu sitter jag här och Emmy (vill bara påpeka att hon är bäst i hela världen!) fixar mitt hår, hon har precis sminkat mig och sen ska vi fixa lite och så. Vid 7-8 kommer Amanda, Jenny och Ella så blire fest tonight. Fira mig vettni!!
Så ännu en dålig blogg dag! Hoppas ni står ut! :)


Kommentarer
Postat av: Katrin

Fin blogg :D

2012-03-23 @ 19:49:57
URL: http://hoppryttarinnor.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Asså jag har världens fulaste och tråkigaste bloggdesign och skulle så gärna ha en lika proffsig som din! så jag undrar m de är du som har gjort den (designen) Isf kan du vara så snäll att fixa en :) för jag är så trött på att allt ska kosta!Jag vill liksom bara ha en fin blogg som alla andra :)

Annars om de inte är du så kan du väll säga vem de var som fixade :)



Svara gärna på min blogg :D

2012-03-23 @ 20:45:23
URL: http://trollponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0