Chuck - dagens ridpass

Eftersom träningen igår var ganska hård så tog jag det lite lugnare idag, ett halvtimmes pass i skritt och trav. Hade möjlighet att ta fram vattenmattan idag så tog såklart chansen. Gick med honom från marken först, han hoppade över den två gången ser gick han lugnt varje gång.
Hoppade upp och han gjorde några små hopp i början men gick sedan över. Så travade igenom honom, mycket sidvärtes och mycket på volten, och varannat var eller sådär så red jag över mattan både i skritt och trav.
Ja, inget jättekrävande pass utan mest lite lösgörande osv.

Sen red jag vincent på kvällen och nu är jag hemma och ska snart sätta på en film, riktigt filmväder ute. ÖSREGNAR!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

sv. Komiskt att du fråga just nu haha för i helgen ska jag äntligen få träffa henne!!

Anledningen till att vi glidit ifrån varandra är för att jag har vart dum i huvudet, från september - januari typ festade jag nästan varje helg. Och satte undan alla mina vänner, och jag ångrar de så sjukt mycket. Känner mig som ett riktigt as som bara sket i alla utan en. Men de är bara att acceptera att gjort är gjort!

Men vi är verkligen inte ovänner eller nått, bara de att jag somsagt stängde av så gott som alla mina riktiga vänner.

2012-03-28 @ 22:42:45
URL: http://ponnyochryttare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0