What a night!

Denna kvällen är verkligen värd att minnas. Så otroligt många underbara personer, god mat, fina tal och en jäkla massa dans. Har dansat seriös VALS för första gången i hela mitt liv, asso herregud. Från vals till dansa, pausa.
Det var först när alla dansade tillsammans som jag fattade att imorgon är det inte VI längre. 
Kanske fäller jag några tårar i alla fall?
Även om jag inte tror mina icke häst hästkompisar läser bloggen så får ni andra veta..
Jag älskar er tjejer något enormt och det kommer bli så fruktansvärt tomt utan er. Vi har alltid varit VI, dom galnaste i klassen. Nu är det slut..
Nu, då och föralltid!

image description
Vet ni vad jag ska göra nu?
Skriva ihop ett inlägg som kommer publiceras på Lisas blogg nästa vecka, HON frågade MIG! För mig är det grymt, hon har alltid varit en liten idol för mig. Nu vet hon vem jag är! Haha GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0