Till Örsjö

Ska snart sätta mig i bilen påväg till stationen, ska åka buss i 45 minuter till Nybro och där kommer Carinas mamma och hämtar henne och mig. Vi har alltså varit på Ölandsdjurpark typ hela dagen, kollat på otroligt fula djur och åkt otroligt träkiga karuseller och såklart kollat på en av mina pojkvänner - Ulrik Munther.
Kommer lite bilder på skönheten senare!
Sedan blev det för kallt så åkte hem igen. 

Imorgon ska jag följa med Carina när hon tävlar i Nybro med Zac, dom ska hoppa LA och MSV så ska fota. Sen åker jag bussen hem hit igen. Har gjort 2 st tidsinställda som kommer upp under idag och imorgon, ska försöka hinna blogga under tiden också.
Men nu ska jag packa ner det sista och sen åker vi. Hoppas ni har det lika bra som jag!
PUSS

Bild på ulrik från google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0