Ta tag i mitt liv?

Nej vet ni vad jag nyss bestämde mig för att göra? Ni som känner mig, verkligen känner mig kommer typ sätta hjärtat i halsen så håll i er nu.
Jag ska gå ut och springa varje morgon!
Jag ska börja äta nyttigt, tänka på vad jag stoppar i mig och när och hur mycket. Och så ska jag ut och springa varje morgon. Till att börja med, det kanske blir mer med tiden? Så direkt efter frukosten sätter jag på mig träningskläderna och drar ut. Detta är positivt då jag kommer att få finare kropp om ett tag OCH jag kommer inte slösa bort sommarlovet med att sova halva dagarna. Det sjukaste är nog ändå att jag är TAGGAD?
Lovar att jag ska springa 5-6 dagar i veckan på morgonen, alltså 1-2 dagars vila! Tror ni jag fixar det?

Kommentarer
Postat av: emma hellgrenn

HAHA, braaa carro ;D
skicka bevis varje morgon dåå!!
Du kommer tröttna efter några dagar <3 haha
HEJAHEJA

2012-06-25 @ 20:29:35
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se
Postat av: Linda Lidström

Jodå du klarar det!! :D Om man verkligen vill så går allt! :D

2012-06-25 @ 20:54:59
URL: http://lindalidstrom.blogg.se
Postat av: Agnes Åberg

Jag utmanar dig, kommer göra exakt samma sak- 1 gång om dagen 20-30 min ;)

2012-06-25 @ 22:04:38
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Andreas Bågfeldt

Kan ju ge dig ett tips, som "erfaren" idrottare.
Börja inte med 5-6 gånget i veckan, börja med 3 gånger i veckan.
Du kommer inte ångra dig.
Om du börjar med 5-6 gånger i veckan så kommer du orka det i någon vecka sen tröttnar du, bättre o börja lugnare och hålla på under flera veckor i stället, och även om du skulle ha glöden uppe så kommer din kropp säga ifrån i knän, höfter och rygg eftersom kroppen ej är van vid löpning, så börja med lite färre gånger de första veckorna för att sedan börja öka.
Bara ett tips!

2012-06-25 @ 22:22:05
URL: http://bagfeldt.com
Postat av: Lovisa

Brukar du springa ofta? Om inte tror jag att du inte ska riv starta så då du lätt kan tappa motivationen om det blir för jobbigt! spring 4 mornar innan frukosten så att du inte får håll(drick grönt te eller kaffe så har du något i magen + att det ökar förbränningen) sen behöver du inte springa just varje morgon, det kan vara bra för kroppen att ta det lite lugnare och ta en lång promenad istället! Pressa inte för hårt i början och sen kan du öka successivt. Omväxla ditt arbete, så m du är ute och joggar första morgonen, lite intervaller nästa(pressa dig själv lite),vila,långpromenad osv. Hoppas det går bra för dig! En bra fysik kommer inte över en natt så var försiktig! Lycka till!! Jätte bra blogg föresten! ;)

Svar: tack för alla tips, tänker starta långsamt med att gå och öka mer efter veckorna som går :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-06-25 @ 22:29:58
Postat av: Anonym

Skulle precis skriva samma sak som din bror! Tro mig, det går inte att börja så hårt varken kroppen eller motivationen håller:)

2012-06-25 @ 22:50:24
Postat av: Clara

Åhh! Nu blir jag taggad som tusan! Bra där! Har även hört att man ska vila dagen efter så musklerna har en chans att återhämta sig, på så vis bygger man snygga muskler?

Haha, men tack för du la ut din motivation, snodde lite av den! :)

Svar: nemas problemas :D
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-06-26 @ 10:23:03
Postat av: Clara

Åhh! Nu blir jag taggad som tusan! Bra där! Har även hört att man ska vila dagen efter så musklerna har en chans att återhämta sig, på så vis bygger man snygga muskler?

Haha, men tack för du la ut din motivation, snodde lite av den! :)

2012-06-26 @ 10:23:06
Postat av: Malou Kastman

Ett litet tips är också att spring innan du äter frukost! Har du ätit innan du springer så kan du både få håll + att det är det som förbränns först, har du ingen mat i magen så går det in och bränner direkt på kroppen istället! :)

2012-06-26 @ 11:05:19
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: melinda eriksson

Som någon ovan skrev, så är det bäst effektivt att göra det innan frukosten, och en rejäl powerwalk tar bättre än jogging! :D

2012-06-26 @ 11:58:48
URL: http://melindaeriksson.blogg.se
Postat av: ebba rimsäter

om du inte vill springa själv, så text me :D<3

Svar: I will :D <3
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-06-26 @ 12:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0