Siktar mot nollan

Nu ska jag bara klä på mig mina kläder sen åker vi till stallet för att fixa det sista och sen lasta. Jag har faktiskt ingen speciellt bra inför denna tävlingen. Chuck och jag känslan är enormt bäst, känns verkligen bra inför idag. Men tävlingsplatsen? Alla säger att det alltid är så bra tävlingar där, men jag är tveksam. INGENTING som har haft med denna tävlingen att göra har varit enkelt. Dålig information, otydlig fakta och meddelande. TVÅ olika startlistor, på den ena har jag ett hästnummer och på den andra ett annat. 
Jag ska i alla fall göra mitt bästa och se det från den bra sidan idag, om alla tycker tävlingarna där är så bra så kanske det bara varit innan det strulat?

Jag hoppar en LB och en LA. Jag vet inte riktigt hur det kommer gå, jag vet ju hur det gick på tävlingen. Han hoppar väl och verkligen ordentligt. Men han får en del mjölksyra i benen och orkar inte hela vägen. Så LAn kanske inte går hela vägen. Men som jag skrev på twitter "Jag siktar på en nolla men så länge jag inte får mer än 8 fel så är det bra". Och det är det!, Första gången blev jag utesluten, andra gången 12 fel och tredje? Vi får se.

Har i alla fall gjort det jag alltid gör innan jag tävlar, kollat igenom detta inlägget.
MÅSTE DRA, puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett stort lycka till! :D

2012-06-30 @ 09:31:36
URL: http://annalundineriksson.blogg.se
Postat av: Caroline

Lycka till! :)

2012-06-30 @ 10:35:41
URL: http://ponnitjejens.blogg.se
Postat av: Felicia

Lycka till! :D

2012-07-08 @ 15:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0