Shopping

Kom på att jag aldrig lagt upp det jag köpte för någon/några veckor sedan så här kommer bilder på allting. För ca 10 dagar sen var jag och köpte lite kläder och lite är från idag. Halsbandet, skorna och bikinitoppen är från idag, resten från förr!

3 toppar från cassels, turkost och rosa/oranget linne och en blus med paljetter på axlarna

enkel svart klänning och armband från ginatricot

Här är vad jag köpte idag:

Halsband från ginatricot och bikinitopp från cubus
Och sist men inte minst middagsskorna och avslutningsskorna - från scorett

TACK MAMMA, du är BÄST!

Kommentarer
Postat av: A M A N D A ♥

Ha en fortsatt trevig dag! :D

2012-06-12 @ 17:58:38
URL: http://amandamollers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0