Säljes

Mina stövlar är fortfarande till salu efter två st oseriösa köpare.. Har en kvar men skadar ju inte att lägga ut dom igen.
Veredus stövlar - sjukt sköna och ger enormt bra grepp. Superstadiga för foten. Hade det inte varit för fel storlek hade jag aldrig sålt dom. Snyggaste och skönaste stöveln på marknaden EVER. Dom är använda 3 gånger och är som nya. Strl 39 extra höga(45cm, vet dock inte vart dom mätt.)

NYPRIS 6899:- MITT pris 4800:-
PANGPRIS!

Billigare vid snabb affär, ge bud! JAG betalar frakten.

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: har letat och letat nu men kan inte hitta någon måttabell.. på de ställen jag vet att det har funnits innan fanns det inte någon nu.



Men jag har 37 extra långa och de är ca 44cm. Så 39 borde väl bli kring 46-48 i extra lång.

Kolla om du kan prova Sofias, hon brukar ha 39 i skor :)

2012-06-08 @ 15:41:24
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0