Ridpass på Zac

Mest för att uppdatera min blogg så kan jag skriva att jag fick rida Zac idag. Och ja, hur ska jag förklara??
SJUKT svår häst, hade verkligen inte kunnat tänka mig att han var så svår. Jag har ridit pigga hästar, men detta var verkligen mer än jag kunde förvänta mig. Jag travade lite och tog lite galopp och allting var en enda dragkamp. Han tutade på med huvudet uppe i himlen. Haha, inget ni hade velat se.
Carina fotade lite och jag kan visa hur det såg ut mestadels av passet..



Kunde fakitskt se ut såhär i några sekunder också.


Så massa cred till Carina som faktiskt fixar att rida honom, sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg!

2012-06-03 @ 00:03:38
URL: http://mhteam.blogg.se/
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Hihi, han ser ut att ha ett väldigt fin pannband ;) och han är ju fin såklart!!

2012-06-03 @ 22:37:31
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0