Ni är bäst, ni är verkligen BÄST!

När vi ändå är inne på en massor av deepshit så MÅSTE jag säga detta. Jag tar åt mig så extremt mycket av vad ni skriver till mig. Både elakt men såklart också det bra, mer av det bra sakerna.
Men nu senatse tiden, jag vet inte hur jag ska säga det.. Men NI har varit underbara!

Ni skriver snälla, genomtänkta kommentarer som ni står för. Inte en massa personer som skriver "fin blogg" eller liknande för att få flera läsare till sin blogg utan detta är verkligen flera rader om hur mycket ni tycker om min blogg, hur duktig ni tycker att jag är, hur bra jag är och hur mycket ni tror på mig.

Jag är inte den som läser kommentarerna, ler lite och bläddrar vidare. Utan jag försöker så gott som ALLTID svara på era kommentarer om hur tacksam jag faktiskt är. Det tar nog sammanlagt upp en timme varje dag bara för att svara på era kommentarer. Men jag tycker att NI är minst lika värdefulla och bra som jag är och vill därför tacka er! 
Men ibland känner jag att det inte är tillräckligt och det är just därför jag skriver detta inlägget nu, och just därför jag vill säga TACK för att ni finns till alla dessa personer:

Amanda, Evelina, Emma, Jannike, Tanja, Rode, Julia, Amanda, Matilda, Hanna, Mikaela, Sofia, Sofia, Minna, Siri, Nathalie, Natalie, Lisa, Julia Gustavsson, Johanna, Alexandra, Henny, Ida, Malou, Sara, Maja, Ebba, Sophie, Anna, Stina, Ellen och många fler!

(Nej jag säger inte bara några random namn, jag skriver dom som jag tycker är bra bloggläsare!)


Min första och ända fanbild, och min första och ända fanvideo!



NI ÄR BÄST!!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Vi läser din blogg för vi älskar hur du driver den, det du gör är så galet bra! Du blandar häst med vardag och kompletterar de så himla bra, man tröttnar aldrig på att läsa dina inlägg, fortsätt bara vara du så kommer du snart nå toppen som en blogg som är så originell!

2012-06-03 @ 12:54:48
URL: http://micaelaochpasse.blogg.se/
Postat av: Rode

Nemen åh vad gullig du är!:)

2012-06-03 @ 15:02:48
URL: http://coriniz.blogg.se/
Postat av: MAJA - retardriders

du är grymt duktig på det du gör carro! trodde aldrig när du provred picasso att du var en så pass stor bloggare! lite cool ju ;)

2012-06-03 @ 15:15:52
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Jannike

Va glad jag blev när jag såg mitt namn :)

Det tackar jag för, nu ler jag för första gången denna dag!



Btw. jag kommer hem till Kalmar näst, nästa helg (kommer fredag 15/6) om du är ledig och hemma någon av dagarna tänkte jag :)

2012-06-03 @ 18:30:12
URL: http://jannikeochsurprise.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Ni är så fina! Tack för att du har en bra blogg :D

2012-06-03 @ 22:57:27
Postat av: Sophie

Tack själv grymma bloggare! :)

2012-06-04 @ 16:01:35
URL: http://sussiiis.blogg.se/
Postat av: Stella ♥

Gud vilken fin hoppteknik din häst har! Älskar bakbenen :D Super fin blogg btw :)

2012-06-04 @ 19:37:52
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/
Postat av: Emma

Shit vad fint han hoppar! Ser ut som det är kul att hoppa med honom :)

2012-06-05 @ 16:50:06
Postat av: Sara

Haha aww! När jag såg mitt namn tog hjärtat ett litet skutt!

Snacka om att du är den grymmaste bloggaren!



Du skriver allt så rätt!



På tävlingar står jag alltid och hejar på dig!



Skulle ALDRIG kunna överleva om din blogg försvann <3



Kram!

2012-06-05 @ 20:43:18
URL: http://trollponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0