Like a tomato

Låg och stekte i solen innan LIITE för länge utan solkräm vilket gjorde att jag nu ser ut som en tomat. Jag ska inte sola något mer idag och ska smörja in mig med after sun flera gånger och hoppas på att det lägger sig tills imorgon.

För imorgon blir det ännu mer stek - dock med solskyddsfaktor ;)

 

Vad händer nu? Äta middag? Känns som att vi bara äter hela tiden även om vi hinner med en hel del saker emellanåt. Men är ändå trots allt här för att steka och få lite färg.. vilket jag har fått! (Men jag syftade mest på brun och inte röd;)


Kommentarer
Postat av: Ida - Jenna

Okej, tråkigt .. men det var värt ett försök :) kram

2012-06-18 @ 18:28:07
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0