Kämpa ut in i det sista

Känns så fel, känns så tråkigt, så onödigt just nu. Vill inte blogga. Ta en paus är något jag tänkt på, men en "bloggpaus" var något jag använde mig av när statistiken låg på -100, nu ligger den på 600-700 och då är det inte aktuellt att ta en paus. Jag har många gånger innan känt att det är jobbigt att blogga när man inte vet vad man ska skriva, men nu är det annorlunda. Denna känslan har jag aldrig haft innan. Det var ingenting som bara dök upp i hjärnan för några minuter sedan utan har verkligen funderat på det hela ett bra tag. Men att sluta blogga känns inte heller som en bra idé. Jag VET hur mycket jag verkligen gillar att blogga, skriva ut allting. Alla roliga saker jag gör, alla crazy saker jag gör som jag aldrig skulle få för mina föräldrar, alla tårar som runnit, allt!?
Känner mig så inburar just nu, att ha föräldrar som är överbeskyddande och läser ens blogg gör verkligen att man känner sig fast i ett fängelse. 
Det är så mycket av mitt liv som jag vill dela med mig av, så många bilder som skulle folk att se mig på ett annat sätt, den personen jag verkligen är. MEN jag kan inte, för vissa saker bör inte min familj veta om. 

Detta kanske bara var en annan dum bortförklaring om varför bloggen varit helt kass sista tiden. Men jag känner mig verkligen helt nere på grund av detta. 
Jag ska verkligen försöka skaka av mig allt och börja om på nytt. Ta ny energi och sätta ribban högre. I will do it!

Men jag behöver ER hjälp! Jag vill att en av er skriver ett inlägg här på min blogg! 
Jag blev faktiskt väldigt inspirerad över alla "läsarstorys" som skickats in till Linn och publicerats på hennes blogg och jag snor idén. Eftersom jag kommer få betydligt mycket mindre eller kanske ingen alls så kommer endast en publiceras. Blir det över 5 kanske det blir fler ;)

Jag vill i alla fall att om någon av er där ute har någonting ni vill nå ut med till några personer så får ni mer än gärna skicka det till min mail. Ni skriver "storyn" i ett word dokument och bifogar det sedan i ett mejl märkt med läsarstory! Min mejl är [email protected].

Nu hoppas jag ni hjälper mig!? Jag kommer bättra mig, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Har du också föräldrar som tjuvläser din blogg? Då är vi två! Ibland får man verkligen behärska sig och tänka på vad man skriver. Det roliga är att de inte vill erkänna det, men när man får frågor eller svar som man kläckt ut sig på bloggen, då får man sig sina aningar ;) Dock vet jag om säkert att de läser den nu, haha. Även en del släktingar.. Men sen finns det ju säkert ett antal fler personer som man umgås med i vardagen som läser, utan ens vetskap och de kanske är sådana som man helst inte vill säga allt till. You never know! Keep up the good work, din blogg är grym no matter what och den är faktiskt en av mina favvisar. Fortsätt kämpa :)

2012-06-26 @ 22:38:11
URL: http://sussiiis.blogg.se
Postat av: lisa

HAHAHA, det roliga är att jag undrar alltid hur fasiken alla hittar till min blogg när dom bor flera mil bort! Speciellt på den gamla bloggen då vi inte fick en massa länkar hit o dit! Ja, haha, det är min kompis! ^^ Fan vad roligt endå att du kommer ihåg! :o
Men var det inte då Sara Carlsson tävlade också? Hon kom 3a tror jag? :s

Jag tror det var samma dag jag hade varit och tävlat DM och jag kom 3a där.. jag minns den dagen så väl, om jag minns rätt så att säga! :D

2012-06-26 @ 23:49:01
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: lisa

Och NEJ jag förbjuder dig att sluta blogga! Du är ju en storfavorit hos mig nu ju! :o

2012-06-27 @ 00:08:46
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Siri

Nej du får absolut inte sluta blogga! Det är så kul och se när du och Chuck utvecklas tillsammans. Jag vet känslan när man bara vill sluta blogga och känslan när man inte kan skriva ut allt man egentligen vill skriva! Men det är bara att kämpa på, i slutändan så sitter man där framför datorn och ångrar att man slutade blogga! Kram på dig:)

2012-06-27 @ 00:43:38
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Hanna

du får INTE sluta blogga - vad ska jag då läsa?! :(
btw jag skickade iallafall in ett inlägg!

2012-06-27 @ 13:38:33
URL: http://thirtyeight.blogg.se
Postat av: Annie

Hej! Om du vill skriver jag gärna ett inlägg om Chancy :)Du har en jättebra och intressant blogg och ska inte sluta blogga! :)

2012-06-28 @ 22:54:00
URL: http://anniefahlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0