Kalmar - kalla tråkiga kalmar!

Nu har vi kommit hem igen, hela och rena men en aning trötta. Hade inte orkat vara iväg längre än 4 dagar, kändes ändå som att vi va där mycket längre. Direkt när vi kom hem åkte vi och häslade på Chuck. Han har råkat göra något så han har ett sår på benet och är lite svullet. Gick en snabb promenad med honom och det gick ner lite så kan tänka mig att någon halvtimmes/timmes promenad om dagen ger susen tills vi kan börja rida igen. 
Hoppas verkligen att han är hel och fräsch till Börjes Cup.

Annars tycker jag att Johanna varit jätteduktig, och jag kunde verkligen inte hittat en bättre "hästvakt". Johanna är så otroligt duktig och ser saker jag inte ser så nu har hon gett mig massor av tips så förhoppningsvis kommer jag kunna rida C bättre och bättre för varje dag. Det blir lite svårt för mig att hitta alla knappar när jag ridit honom varje dag hela tiden. Allting är så nytt för Johanna och kan då märka saker jag är "blind" för. 

Nu ska jag packa upp, packa och sen sova.

bild från idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ofta rider du för tränare och för vilka? Brukar dem också sitta upp?:) Kram, din blogg är super! beeelieeeber

2012-06-23 @ 10:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0