Följdfråga..

Från Ella:
Och inom dressyren, vem är den kändaste/kommit längst du känner? :)

Svar: 
Först tänkte jag shit, det komemr krävas mycket tid att tänka ut det men sen började jag tänka och bara några sekunder senare slog det mig att mina före detta bästavän tävlat i falsterbo med sin ponny Alice. Jag är inte jätte insatt i vilka klasser det är men tror det är msv klasser och uppåt, FEI klasser och ponnykür osv. Hon har som jag även sa innan tävlar i falsterbo och hon är bara 15 år! Ebba Rimsäter är tjejen jag pratar om. Och så måste jag tillägga hennes syster som är 18 år? Hon har också tävlat höga klasser på ponny och har nu en superfin häst men känner inte henne så mycket utan mest Ebba.

Kommentarer
Postat av: Ebba Rimsäter

haha fin skänkel..
men vad snällt att du valde mig, blir verkligen rörd! :') <3

Svar: klaga inte, du är grym!bara för att jag saknar att umgås med dig så himla mycket! <3
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-06-25 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0