17 Juni 2012

Johanna här igen. Idag fyller som sagt Chuck år precis som Carro sa. Jag hade tänkt att fira han på ett litet roligt sätt men då jag helt hade glömt av detta i all min stress så hann jag inte förbereda något så den idéen gick i kras. Han ska i alla fall få ett grattis sen när jag åker dit av mig!

Det lite komiska med Chuck är att jag kollade på hans annons som 3-åring, det vill säga för 5 år sedan. Minns hans annons och annonsbilder såå väl och vi var riktigt sugna på att köpa honom men vi hade varker plats, tid eller pengar. Men sedan när Caroline köpte honom blev jag superförvånad, 5 år senare. En av FÅ ponnyer jag verkligen kunnat tänka mig, därav min kärlek till hästen som har visar talang till att kunna bli något riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Vad va det för plan då? :D nu blev jag nyfiken x) haha

2012-06-17 @ 15:07:06
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0