That feeling

Snacka om att det tar emot att vara uppe nu, ögonlocken är tungare än tyngst och fingrarna orkar knappt trycka på tangenterna. Men jag gör det bara för att ni är bäst!

Jag har fått lite olika samtal ibland av olika läsare som ringt och berättat hur grym dom tycker att jag är osv. Har fått idol bilder och idol filmer, folk skriver inlägg om mig på deras bloggar. För vissa kanske det är lite men 3 gånger har det kommit frem personer till mig och pratat. Idag kom det fram två tjejer, vet att i alla fall en utav dom läser min blogg och jag blir så sjukt glad. Känslan går inte att beskriva!

Och nu ikväll så ringde min telefon och det samtalet kommer jag sent glömma. Vissa ringer och pratar en stund men denna tjejen gjorde mig verkligen glad och helt sjukt peppad, mitt självförtroende är på MAX efter det. Hon berättade för MIG hur grym jag är, att jag ska fortsätta göra allt jag gör och fortsätta vara MIG för att jag verkligen kommer lyckas osv. Jag satt här och log som en tok medans Jennifer som hon hette satt i andra änden och skakade.. Det är så häftigt!

Den känslan är obeskrivlig, jag blir så jäkla förbannat glad när ni vågar komma fram och prata eller ringa! LOVE till er!
Jag har till och med en egen fansida på facebook, som mina läsare har gjort!

Kommentarer
Postat av: Jennifer Karlsen

Menade varje ord jag sa! Du är grym och kommer alltid att vara det! Älskar dig!

2012-07-23 @ 00:01:26
URL: http://jenniferkarlsen.devote.se
Postat av: Felicia

Allt dom säger är sant!Du är helt fantastisk! Bättre förebild finns inte! <3

2012-07-23 @ 08:21:47
Postat av: Elin

Gud vad roligt!!:D

2012-07-23 @ 09:04:01
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Siri

Åh, vad kul!! Önskar man kunde få vara i samma sits som du ;) Men jag kämpar på med mina få men underbara läsare hihi :D

2012-07-23 @ 11:10:02
URL: http://sirieinarsson.blogg.se
Postat av: Emelie Svensson

Haha när jag ringde till dig tänkte jag att du skulle va blyg för det var du när jag gick fram till dig på tävlingen, men du vart stört go ska du veta hihi :D

2012-07-23 @ 20:18:38
URL: http://Emmeliesv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0