Tagga tagga

Har varit vaken i snart en timme, har duschat, ätit frulle och plockat fram lite saker. Nu gav jag er några minuter, livet är hårt när man bloggar.
Jag har inga planer för idag, det är när jag inte har det som det går bäst så får väll hoppas på en bra känsla idag också. Ända grejen jag SKA och måste tänka på är att inte rida som en ponnyryttare, jag har en tendens till att jaga hinder och då blir allt pannkaka. Har gjort det länge men först i börjes märkte jag verkligen hur dåligt det kan gå. Så på sätt och vis va det bra att jag fick mig en tankeställare.
Så planerna idag är obestämda, förutom att jag ska sluta jaga och börja rida. VÄNTA på hinderna och inte skjuta iväg honom flera galoppsprång innan. 

Idag är det alltså en LC och en LB. Är ganska lång emellan klasserna eftersom det är LC+5 också.. Men har får sova lite i transporten så blir alt nog bra.
Måste gå, vi ses och jag hoppas alla håller tummarna för mig, för jag håller tummarna för alla andra som ska dit!

Vill åt den feelingen. Det gick lite snabbt men jag lät honom sköta det mesta och ni ser ju hur bra det bli då?

Kommentarer
Postat av: Henny - blogg om livet med olika hästar på nybyggd hästgård!

Lycka till! :D

2012-07-20 @ 09:17:07
URL: http://hennyvinlof.blogg.se
Postat av: Caroline

Lycka till, det går säkert bra! :)

2012-07-20 @ 10:12:40
URL: http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0