Sommarplaner!

Snacka om att min sommar kommer bli sjukt underbar. En del av sommaren har redan gått men det som är kvar kommer verkligen bli BÄST. 

Denna veckan har jag inget speciellt inplanerat, likaså nästa vecka. Enda planen för nästa vecka är att Linn & Johanna ska komma och hälsa på, Linn ska ju vara hos Johanna så så vi passar på! Den veckan kommer även vara första gången på SJUKT länge som jag hoppar Chuck hemma. Det finns aldrig tid till det i vanliga fall, men nu när jag inte har mats träning så får jag hoppa själv hemma. 
Någon av dagarna det är falsterbo kanske jag om mamma ska ner dit, blir i så fall impuls. Mamma är och operaras just nu så vi får se vad hon kan, vill och orkar!

Har inte exakta datum i huvudet nu men sen någon gång flyttar vi över honom till öland där han ska stå i 3 veckor. Sen den 20-21-22 så är det superhelgen på udden. Jag ska troligtvis vara med alla 3 dagarna, alternativ bara fredagen och lördagen. 

Sen den 30-31/7 och 1/8 så är det sommarkurs hos Mats, som ett litet miniläger på 3 dagar. Ett pass om dagen, första dagen markarbete, sen gymnastikhoppning/lydnadshoppning och sista dagen banhoppning om jag minns rätt. Kan inte bli annat än awesome, Mats är bästa tränaren ever.
Sen v 32 åker jag ner till SKÅNE på läger hos AW, Johanna ska även på samma läger och vi smider GOA planer. Så alla som åker dit v 32 camp B kommer SENT glömma den veckan!

Det är planerna för sommaren än så länge, men omg så BÄST det kommer bli. Detta kommer värvas med partynätter, filmkvällar, galna saker osv osv.

HUR SET ERAN SOMMAR UT? :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Falsterbo! Du måste åka ner :D

2012-07-02 @ 11:39:40
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: Johanna Grant

Uhlalal. We are going to have an awesome time girl! :D

2012-07-02 @ 13:28:17
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0