Nu --> stallet

Okej okej, uppdateringen är på G. 
Jag ska snart åka till stallet och rida, Chuck ska få gå ett kondispass idag, tanken var att han skulle vila idag men jag skjuter upp det tills imorgon istället, har redan sovit/chillat bort halva dagen så kan ta andra halvan i stallet och sen kanske hitta på något mer roligt imorgon.

Har även kollat över alla mina utmaningar, det är runt 60 st.. Så jag har bestämt mig för att välja ut 5 stycken utmaningar som jag ska göra och dom kommer komma upp under bloggen inom någon vecka, inte alla men första!

Så efter att jag varit i stallet idag kommer jag kunna uppdatera mer, jag känner såå för att skriva ett PANG inlägg. Som får allas blickar till just mina ord, folk får upp ögonen för mina åsikter. Men jag är så tom på ord så vet inte vad jag ska skriva, samtidigt som det känns så fake att ta ett helt random. Det ska ju komma ifrån min hjärna. Ge mig tips, något kanske finns inom mig utan att jag upptäckt det! Vad vill ni ha mina åsikter om?

Ikväll har jag även lite bloggdesigner som ska fixas, blev ganska hårt tryck på det när jag la upp inlägget om det. DET GILLAS! Pengarna växer ;)

OMG - måste sluta skriva meterlånga inlägg.. 
people change, so do i

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tycker det är bra att du skriver mycket! Då har man något att göra :D Jag tycker du ska skiva om vad du tycket om travet. Jag tycker dock inte om det! Stakarna!

2012-07-12 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0