New in - martingalplatta

När vi va på hööks och köpte en flughuva så fanns det fortfarande massor av reasaker kavr så var ju tvungen att kolla. Jag har länge velat ha en martingalplatta men har aldrig fått tummen ur röven och köpt en. Sen fanns det två svarta på rea sist vi va där men bara i strl full så sket i det. Men nu när det fanns en i full kvar var jag tvungen att fråga om dom fick in dom mer och om det funnits i mindre storlek innan. Och nej dom skulle inte få in dom mer och nej, det var onesize. Alltså va det inte full utan dom döpte bara onesiza sakerna till full så jag slog till.

Dock kan jag inte påstå att den var lagom till många.. Efter en liten operation så blev den faktiskt användbar. Jag har gjort allt jag kan för att få den kort men mer går inte. Det är typ en centimeters skillnad på denna och hans vanliga martingal och igår hade jag den i dressyren och det funkade. Så idag ska jag även ha den på tävlingen.

Kassa mobilbilder jag vet, men ser ni allt jag gjort med den? Grym är jag. ;) Tog bort spännet längst ner och gjorde nya hål så att jag kunde sätta den så kort som möjligt direkt i ringen på förbygeln, tog även bort massor av onödiga sånadär hållare till stropparna. Och sen kortade jag det så mycket som möjligt och gjorde nya hål. Klippte sedan av onödiga läderbitar!

Kommentarer
Postat av: Felicia Lagerkvist

Riktigt snyggt gjort!!:D
Vill med ha en till mi stor häst!=)

2012-07-20 @ 14:40:53
URL: http://www.eqous.blogg.se
Postat av: Angelica

Vad snyggt det blev :D vad kostade den? :)

Svar: tror det va något runt 80 kr.. eller typ ja 179 fasst halva priset ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-20 @ 20:06:11
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0