Movietime

Här kommer filmen ifrån LCn och LBn i fredags, LCn gick åt helvete vilket antagligen syns, blev förbannad när han svängde till höger i början och när han inte tog skänkeln la jag till spöt så ni inte tror att jag misshandlar honom eller något annat.. Resten av banan gick skit, han var okontaktbar, bara blöjde lixom. Tänkte satsa lite i omhoppningen men eftersom han inte gick att svänga så gav jag upp redan innan jag kommit dit.

LBn gick mycket bättre, ser lite hux flux ut ibland men jag hade en bra känsla och tycker det gick bra!
Film ifrån dom andra dagarna kommer imorgon, tog ungefär 3 timmar för denna att ladda upp på YT så tar resten imorgon.. hata vårat internet här..
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså jag kan inte låt bli att tycka att han är så jäkla cool! :D Snacka om ponny med attityd och power, liksom så häftig att kolla på och jag tycker faktiskt att du klarar hans attityd galant, ni är verkligen på väg framåt! :)

2012-07-22 @ 23:30:03
URL: http://annalundineriksson.blogg.se
Postat av: Linn

Snälla Carro, det ser jättebra ut - du behöver inte beklaga dig eller förklara hur det ser ut osv! :)

Svar: åh, om jag hade samma ögon som dig ;) gullig du är!
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-22 @ 23:36:14
Postat av: Felicia

Det gick ju bra ändå! Tänkt såhär: Alla i dom högre klasserna som Te.x. Roffe klarar inte heler allt dom gör.Du är fantastisk och va dig själv så blir ibland kanske Chuck lite lugnare! :) Eller jag vet inte hur han är men ändå :)

2012-07-23 @ 08:29:24
Postat av: Felicia

Det gick ju bra ändå! Tänkt såhär: Alla i dom högre klasserna som Te.x. Roffe klarar inte heler allt dom gör.Du är fantastisk och va dig själv så blir ibland kanske Chuck lite lugnare! :) Eller jag vet inte hur han är men ändå :)

2012-07-23 @ 08:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0