Hejdå Kalmar, Hej köpingsvik!

Uppdateringen har varit prio noll just nu, och jag borde verkligen verkligen inte blogga nu heller. Så blir snabbt inlägg! 
Igår/kväll/natt så var jag med några kompisar ochhade det superkul vilket resulterade att jag inte kunde uppdatera här. Sov även hos Maryam och kom hem för några timamr sedan. Och sedan dess har jag inte gjort anant än att packa. Har packat som ett as och numera ligger min garderob och mina saker i väskor. Känns som att så mycket som jag packat borde man tro att jag ska vara borta i ett år typ.
Ska hämta en till väska snart, har lixom för mycket saker känns det som.

Men jag hinner verkligen inte sitta här nu, ska pacak ner det sista och sen styr bilen mot köpingsvik. När vi har kommit i ordning lite bättre lovar jag att uppdateringen blir bra igen.

NU -> ingen update!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0