Ett år sedan första provridningen!

Första gången jag satt på min underbara ponny. Ett helt år har gått sedan vi träffades för första gången.

"Idag var vi och kollade på *****. Vi visste inte mycket alls om honom när vi åkte dit, var en ren chansning.
Först red ägaren och jag kan säga att han va ett krutpaket. Jag ville upp på honom direkt.
Han lyssnade jättebra på hjälperna, kunde grunderna i dressyren men inga skolor. Han hade hela tiden det där trycket i galoppen och även traven. En såndär adrenalin kick lixom.
Han hoppade som en gud, tände till och verkligen sög tag i hinderna. Fanns bara över i princip. Och hade mycket luft i sprången. Precis den typen av häst som jag vill ha."

Nu ett år senare står du i min ägo. FINA UNDERBARA BÄSTA CHUCK!
Jag såg verkligen stor ut för honom då.. tur att jag inte växte mer och att han skaffade sig lite mer fett och muskler! 

Kommentarer
Postat av: mikaela

vad fint du red han redan första gången, ser ut som du aldrig gjort annat :)

2012-07-25 @ 10:19:46
URL: http://allroundtjejen.devote.se
Postat av: Felicia Allansson

Ni är så söta ihop! Var köpte ni honom??

Svar: Från Årjäng :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-25 @ 11:06:07
Postat av: Sara

Känslan kommer & jag tror vi har samma häst smak :) !

2012-07-25 @ 14:36:25
URL: http://ceciliaochsara.blogg.se
Postat av: Agnes Åberg

Vilken skillnad! Han har fått otroligt mycket mer nacke, galoppen var bra då men nu är den grym!

2012-07-25 @ 14:50:18
URL: http://agnessan.blogg.se
Postat av: Ebba

I vilket program gjorde du videon?:)
Fina btw;)

Svar: Windows movie maker :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-27 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0