Chuck - dagens ridpass

Asso ni måste ju vilja att jag ska dö? Äta giftiga saker, rida barbacka baklänges och hoppa, omg.. haha får se vad jag fixar utav alla dessa förslag, ska nog försöka allting! Förstår verkligen inte att jag gör det men jag ska försöka, vissa kanske jag failar på och vissa inte, det återstår att se ;)

Men Chucks aktivering idag blev ett dressyrpass i paddocken. Jag hade träningsverk och jag kan garantera att han också hade det. Jag körde på samma övning som för Malin härom dagen, dock hade jag inga sporrar för att kolla om han reagerade mindre, sparkade mindre osv. Han var snarare värre idag, så sporrarna gjorde nog inget. Men hans träningsverk var nog där och spökade ;)
Efter lite bråk osv så blev han riktigt fin och då la jag fokusen på galoppen. Ja, han var med på noterna och var helt okej fin. Inte som i torsdags men han var fin!

Bjuder på en bild som Johanna har tagit, bara för att den är så fin!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste bara säga att det inte är nån bra idee alls att hoppa baklänges, min komps provade o det är omöjligt att sitta kvar!;)

2012-07-08 @ 20:54:48
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se
Postat av: Malou Kastman

sv: awesome!! :D du får skriva ihop ett gästbloggsinlägg och skicka till min mejl eller något och sen så publicerar jag det så fort jag får tid! Har det ju lite körigt nu när jag jobbar, mockar typ 21 boxar 2 ggr om dagen, fodrar 3 ggr/dag kör en massa tunga rullebörar hit och dit och rider ca 3-4 hästar om dagen, så är helt slut när vi väl slutar och somnar typ direkt! ;p haha! Men jag ska publicera det så fort jag får chansen! :)

2012-07-08 @ 21:17:29
URL: http://maloukastman.blogg.se
Postat av: Alice

Chuck är så jäkla fin alltså, ni passar verkligen bra ihop och du gör ett kanonjobb med honom Carro!

2012-07-09 @ 13:23:20
URL: http://twolivesonegoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0