Cheval - stallet

Åh stressig dag! Jag bokar alltid upp mig på en miljon för mycket saker. Nu ska jag jag och pappa åka till Cheval för att kolla på två saker där. Antelrnativt köpa den ena eller båda sakerna. Sen ska jag direkt till stallet och rida, har absolut INGEN plan för idag, bad bad! Men jag får helt enkelt se vad möjligheterna har att erbjuda. Efter det ska jag hem och fixa mig, duscha osv sen ska jag och pappa och brorsan åka upp till mamma som ligger på sjukhuset. Och antagligen får hon komma hem idag så hade ju varit bra om jag kunde spendera lite tid med henne när hon kommer hem då hon antagligen har rätt ont. Update: Jag åker direkt till emma ;)
Men istället drar jag till Emma och sover där, haha! Får se vad världen har att erbjuda idag alltså!  Men datorn kommer pririteras allra sist, tyvärr! 

Bilden är på Emma och Lord!
Men måste åka nu, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-07-05 @ 14:28:33
Postat av: Anonym

:)

2012-07-05 @ 14:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0