Answer

Om "Film igen"
Varför smäller du till honom med spöt så hårt vid 00.59 ungefär? :o

Svar: Eftersom att sista hindret var en vattenmatta så fick jag rida som satan. Om jag minns rätt har han bara hoppat vattenmattan 2(!!) gånger på första försöket på tävling innan. Alltså kan jag inte sitta och tro att han klipper den lätt som en plätt. Jag får alltid rida som satan an mot vattenmattor, på tävling morrar jag även, NÄSTAN varje gång. 
Alltså gör jag det inte för att vara taskig, utan för att visa att jag sitter där och är medveten om att han faktiskt kan stanna.
Råkade dock lägga till det lite tidigt denna gången men det är i alla fall för samma anledning.

Kommentarer
Postat av: julia

Hej! Riktigt fin blogg du har!!:) allt bra med dig?
Kram

2012-07-23 @ 23:12:22
URL: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: Elin

... och Carro har nu utsetts till årets massmördare tjugohundratoolv under superhelgen! ;)

2012-07-23 @ 23:39:39
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se
Postat av: Sara

Skit i dom kommentarerna Carro, du var verkligen jätte duktig & ni lyckades jätte bra! Förstår inte varför alla ska misstänka något bara för att du lägger på spöt, jag menar det finns ju faktiskt djurplågeri i världen, hjälp dom istället för att sitta & klanka ner Carro för en minimal sak!
You go girl!!! <3
Med vänlig hälsning, Sara

2012-07-24 @ 10:06:20
URL: http://ceciliaochsara.blogg.se
Postat av: Vickan

Hej, din häst ä underbart fin och ni passar verkligen bra tillsammans :)
Vill bara lägga till att bara för att du rider riktigt fort så betyder det inte att han hoppar. Man kan aldrig lura en häst ;)
Men förstår att du vill "peppa" med spöt, det gjorde jag på min gamla ponny som kunde stoppa ibland!
Menar absolut,absolut inget illa! Jag tycker du är jätteduktig och cool!
Du och Chuck kommer gå långt!

2012-07-26 @ 15:20:45
URL: http://www.vmryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0